luxe spa ~ Jacuzzi | HotTub | Bubbelbad

luxe spa

Wanneer u een spa wenst aan te kopen, dan zult u algauw merken dat er verschillende prijsklasses zijn. De luxe spa bevindt zich in het hoogste segment van de wellnessbaden. Het is soms onvoorstelbaar wat voor luxe accessoires er zich niet allemaal in een dergelijke jacuzzi kunnen bevinden. Ik som even een lijstje op van de meest noemenswaardige zaken die ik al heb aangetroffen in en rond een spa:

  • Een tv met DVD speler
  • Een uitklapbare flatscreen
  • Led Verlichting (jacuzzi verlichting)
  • Afstandsbediening
  • Ingebouwde kussens
  • Fonteintjes
  • Automatische massage
Pure luxe noem ik dat! Maar het mag ook wel eens wat meer zijn. Een spa zelf vind ik al erg aangenaam om in te vertoeven, maar stel u even voor dat u 's avonds tv kunt kijken terwijl u geniet van een ongelofelijk zalig warm bad? Ik smelt van de gedachte alleen al! Mocht ik kunnen, dan schafte ik me onmiddellijk zo'n luxe spa aan. Sommige mensen komen tot rust in hun bed, anderen in de douche. Wel, ik kom pas echt tot rust in een spa. Als ik daar in vertoef, dan vergeet ik al mijn zorgen. Ik concentreer me op het zachte zoemende geluid van de motor en ik ben meteen in een andere wereld. Een wereld waar genieten primeert, weg van kommer en kwel. Het zou fantastisch zijn mocht mijn jacuzzi daarom ook in het bezit zijn van dergelijke luxe accessoires.

Even een glimp uit mijn ideale droomwereld beschrijven. Een gewone werkdag. Ik heb hard gewerkt en kom moe maar voldaan thuis. Snel met mijn afstandsbediening de luxe spa laten vullen. Vervolgens zoek ik een mooie rustgevende DVD uit en bedien mezelf van een lekkere martini. Nu nog enkel de lichten dimmen (want mijn jacuzzi is verlicht met mooie ledlampjes) en in het donker kan ik genieten in de bubbels van een ontspannende film... Heerlijk, niet?

0 reacties: